ولی اگر عشق رو تابستون و شکستش رو زمستون در نظر بگیریم پاییزش رو چی باید بگیم ؟
اگر روی آتیش و یخ آب بریزن چیه میشه؟
اگر قلبی نه به گرمای تابستون باشه و نه به سرمای زمستون تکلیف جسمش چی میشه؟
چه پایان قشنگی تو قشنگترین فصل برا تموم کردن تمامی شروع ها
پایان تمام رها و طاها ها
پایان تمام صبح و شب بخیر ها
پایان تمام مادر ها و پدر شدنا
پایان تمام مدل ها و نوبت ها
پایان تمام اشک و لبخند ها
پایان قشنگترین مجازی های دنیا
یادگار پایان ما قلب پاییزی من
عشقی پر از ارزو...
ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165