حرف دل با خدا

خرید بک لینک

خدایا نباید اینجوری می شد.

تنها امیدم.

امشب شنیدم میگفتن خدا اگه بخواد از یه جایی و یه طوری نجاتت میده و واست معجزه میکنه که خودت هم نمیفهمی.

نذار حسرتش به دلم بمونه.واقعا چیز زیادی از دنیا نخواستیم.نذار حیف شه 7 سال از عمرم.

این شبا خیلی سخت داره می گذره.

غمش رو دلم خیلی سنگینی میکنه.نفسم تو قلبم حبس شده.

بیا و یه بار دیگه سخاوتتو بهم نشون بده.

یه تیکه از وجودم کنده شده.خودت نجاتم بده.

میگن تو گفتی هرکیو ادم خیلی دوس داشته باشه ازش میگیری که نشونش بدی هیچی دائمی نیس.ولی اخه من ک همیشه بخاطر بودنش شکر کردم.ناشکری نکردم ک ازم گرفتیش.نذار ب هم بریزه همه چیزم.

خدایا من جز تو کسیو ندارم.

خودت میبینی چیا دارم میبینم این روزا.

تاوان هم اگه بود پس دادم.بسه دیگه.

نذار تا اخر عمرم با حسرت زندگی کنم.

من تموم زندگیمو حتی مرگمو کنار اون دیدم.

خدایا کنارم باش.من جز تو کسیو ندارم.

عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 11:26

صفحه بندی