دیدی مهران مدیری تو دورهمی چی میپرسه؟؟؟میگه احساس خوشبختی میکنی؟؟؟
اگه یه روز ازم اینو بپرسن میدونی چی میگم؟؟؟میگم اره.وسط تموم تلخیای زندگیم یه بار حسش کردم.یه بار عمیقا حسش کردم.وقتی که ادم ب ارزوش میرسه خوشبخته.
هنوزم باورم نمیشه.من و تویی که تنها ارزمون دیدن همدیگ بود حتی از دور.امسال چندروز باهم زندگی کردیم.
باورت میشه داریم وارد هفتمین سال میشیم؟؟؟ما همونایی هستیم ک همه میگفتن مجازی؟اینترنتی؟راه دور؟؟؟
ولی دیدیم ک شد.دیدیم ک مجازیِ ما واقعی تر از واقعیا بود.
خیلی درد کشیدم.خیلی دردها تو نبودنت کشیدم.گناه خودم بود ولی تو نجاتم دادی.
تو شدی فرشته ی نجاتم.تو شدی امید دوباره ی زندگیم.تو شدی ناجی من.
من و تو از جنس همیم.
من و تو مکمل همیم.
هیچوقت هیچکس جاتو تو قلبم نگرفت و نمیگیره.
عشق یعنی وجودت.وجودت یعنی خوشبختی.خوشبختی یعنی تو.
خوشحالم که دارمت.خوشحالم که وقتی از همه چی ناامیدم دلم ب تو گرمه.تو تنها تسکین دل بیقرارمی.
دوست دارم رامتینم.
عشقی پر از ارزو...ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149