ماه من امشب شب تولد توعه و من دورترین آدمی هستم که با تموم وجودم بهت نزدیکم.
مهم نیست چقدر از هم دوریم.
مهم اینه فکرت همه جا باهامه و فکرم همه جا باهاته.
دوست دارم تو هیاهوی این دنیا چشمم فقط دنبال تو بگرده.
دوست دارم با کنار تو بودن طعم جدیدی از زندگی و آرامش رو بچشم.
از خدا میخوام بهمون کمک کنه تو راهی ک پیش رومونه. روزایی برسه تک تک آرزوهامونو کنار هم ببینیم.
روزی برسه ک دلتنگت بشم ولی سه چهارساعت بعدش بیای خونه.
روزی برسه بهونه بگیرم ولی تو ب جای دنیای مجازی تو دنیای واقعی بتونی آرومم کنی.
روزی برسه بگی دیدی شد؟؟؟ دیدی مال هم شدیم؟
همیشه یادت باشه حتی حتی حتی اگه من نباشم هم تو با ارزشترین شخص زندگی منی.
قدر خودتو بدون. آدمایی مثه تو دیگه خیلی وقته ک خیلی کمیاب شدن.
دوست دارم.
تولدت هزاران بار مبارکِ من.
عشقی پر از ارزو...ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104