حس قشنگ

خرید بک لینک
واقعا نمیشه حسمو توضیح بودم این که چطور پنج سال رو باهم گذروندیم و تو بیشتر لحظات در کنار هم بودیم .خیلی حس قشنگیه که هر سال با عشق بیشتر ادامه بدی و بدونی هر اتفاقی بیفته یکی هست که هنوز دوست داره و پشتته

اینکه کنارمی باعث آرامش تمام لحظات منه اینکه تو هر لحظه بدونم که یکی بیشتر از خودت دوست داره خیلی حس قشنگیه .این حس قشنگو بخاطر تو دارم .دوست دارم هر سال و هرسال همین موقع بتونم همین حرفا رو بازم بهت بزنم .

با تموم وجودم دوست دارم پریسام

عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: قشنگ, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:14

صفحه بندی