اینکه کنارمی باعث آرامش تمام لحظات منه اینکه تو هر لحظه بدونم که یکی بیشتر از خودت دوست داره خیلی حس قشنگیه .این حس قشنگو بخاطر تو دارم .دوست دارم هر سال و هرسال همین موقع بتونم همین حرفا رو بازم بهت بزنم .
با تموم وجودم دوست دارم پریسام
عشقی پر از ارزو...ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: قشنگ, نویسنده: بازدید: 141