وقتی نگات میکنم انقدر عجیب میشم که خودم هم دیگ خودمو نمیشناسم
خنده هاتو ک میبینم زندگی طعم عشق میگیره به خودش
هروقت میخوام آرزو کنم هیچ آرزویی بالاتر از کنارت بودن پیدا نمیکنم.اصن مگه هست قشنگتر از ایت؟
کنارم باش تا همیشه خوب باشم رامتینم
ب امید خدا میریم ک شروع کنیم پنجمین سال عشقمونو .خیلی حس قشنگیه وقتی انقد همو دوست داریم که نمیتونیم دوری همو تحمل کنیم.ایشالله خدا هم واسمون بخواد و تا اخر عمرمون این روزو جشن بگیریم باهم..ولی اگ نشد هم همیشه بدون عشقم قلب من فقط متعلق ب توعه و تا روزی که نفس میکشم وقتی صبح چشامو باز میکنم اسم قشنگ تو اولین چیزیه که یادم میاد.خیلی دوست دارم
عشقی پر از ارزو...ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: سالگی, نویسنده: بازدید: 115