
xa0 اولین ولنتاین جدا از هممون مبارک رامتینم.زندگی خیلی پیچیدس.همونقدر پیچیده که اولین ولنتاینمون هم بخاطر شرایط از هم دور بودیم ولی اونموقع پر از امید و الان هم دور از هم و لی بی امیدیم. هموننقدر پیچیده که امروز همو دیدیم ولی حرفی از رور عشق نزدیم. هرچقدم ازم دور باشی این روز تو قلب من مال توعه. ولنتاینت مبارک قشنگترین آرزوی دست نیافتنی ...
ادامه مطلب
یه تاریخای خاصی تو زندگی ما ادما وجود داره که هر چقدرم دنیا با کاراش مشغولمون کرده باشه محاله فراموششون کنیم .... مثل فردا .... ** 20 سالگیت مبارک عشقم ** انشاا... 100 سال دیگه تو همچین روزی کنارت کلی نوه و نتیجه باشه و شمعای تولد 120 سالگیتو فوت کنی و هیچی هم از کیکت بهت نرسه !! ^_^ به امید روزی که چه من باشم ، چه نباشم واسه یه لحظه هم خنده از روی صورت ماهت محو نشه ... دوست دارم ......
ادامه مطلب