خودم تورو از خودم گرفتم

خرید بک لینک

اولین ولنتاین جدا از هممون مبارک رامتینم.

زندگی خیلی پیچیدس.همونقدر پیچیده که اولین ولنتاینمون هم بخاطر شرایط از هم دور بودیم ولی اونموقع پر از امید و الان هم دور از هم و لی بی امیدیم.

هموننقدر پیچیده که امروز همو دیدیم ولی حرفی از رور عشق نزدیم.

هرچقدم ازم دور باشی این روز تو قلب من مال توعه.

ولنتاینت مبارک قشنگترین آرزوی دست نیافتنی

عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: جمعه 16 تير 1396 ساعت: 3:48

صفحه بندی