اینکه همیشه برای تو خودمو ملزم به انجام کارایی دونستم که خوشحالت کنه.
میدونی چرا؟ چون وقتی میخندی زندگی قشنگ میشه.
وقتی خوشحالیتو میبینم دیگه چیزی از خدا نمیخوام.
از خدا ممنونم که به دنیا اومدی.ممنونم که شدی دلیل لبخند من.
2روز مونده.تولدت مبارک رامتینم
عشقی پر از ارزو...ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194