سومین عیدمون هم باهم شروع کردیم چقد خوشحالم از این اتفاق.چقد خوبه که انقد عاشق همیم.افتخار میکنم ب خودمون ک خیلیا میگفتن این رابطه ب چندماه نمیکشه بیشتر.
همه تعجب میکردنک چ جوری وقتی همو ندیدیم انقد عاشقیم.
ما اینو تو کتاب عشق و زندگی ثبت کردیم ک عاشقی یه حس محکم قلبیه.یه ایمان
حالا هم ک حس عشقم درست بود و سال 94 سالی بود ک همو دیدیم بیشتر از قبل عاشقیم.
امیدوارم امسال واسمون سالی باشه ک بیشتر کنار هم باشیم.خیلی دوست دارم زندگیم.
عیدت مبارک رامتینم.
عشقی پر از ارزو...
ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: سال نو مبارک عشقم,سال نو مبارك عشقم,سال نو مبارك عزيزم,سال نو مبارک عزیزم, نویسنده: بازدید: 256